The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Tuesday, September 13, 2011

Follower ke 100 ! Terima kasih :)

..:Assalamualaikum:..

tak pernah terfikir follower akan ada 100 -.- gila lahhhh *batak sekejap* tengok tengok semalam ada 100 dah. ingat semalam nak lah edit pape then bagi dekat follower ke 100 ni. tapi masalah datang. korang tahu tak sebab apa ? korang boleh baca entry entry aku before ni.dekat SINI. and sambungan dia dekat SINI PULA . korang bacalahh.nilai siapa betul siapa salah. aku tak mengharap korang back up aku.

ok berbalik pada entry aku ni. TERIMA KASIH FOLLOWER KE 1OO ! nak tahu siapa ? ini lah dia .


amoy ! u banyak cantik lah. comel je blog dia. meh lah singgah blog dia. btw, thanks sudi singgah ke blog yang sangat banyak kekurangannya.kita sesama blogger mari lah sama sama membantu antara satu sama lain. hee~

*kalau su free su buat doodle untuk amoy chantek ye. hee~ *bajet cantik je doodle yang aku buat*

2 comments:

Amoychanteks said...

wahhh~ heheh :) thanks dear.
nak doodle gakkk!
blog pink mmg menarik je nak tekan jd follower. kemas lak tuh blog su nie.. :D

Elly Othman said...

hehe nanti su buat ye. tapi tak sure buruk ke hodoh *bukan sama ke tu ? haha btw thanks au :)