The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Monday, September 12, 2011

Aku SUKA kau MAKI aku :)

..:Assalamualaikum:..

tangan menggigil bila buka shoutbox tengok tengok ada cik anon mana ntah yang letak name dia as S!AL . dia maki maki. ouhhh aku memang suka orang maki aku !





siapa kau wahai hamba Allah ? terima kasih tulis macam tu dekat shoutbox aku. terima kasih dah mengotorkan shoutbox aku. kau memang sangat sangat tutttttt -.-

kau terasa dengan entry aku sebelum ni ? oh maaf. aku tak mention siapa siapa aku rasa. aku tak tahu siapa kau.aku tak tahu kau ni rakan FB aku atau apa. yang pasti kalau kau rakan FB aku, kau kena ingat. aku ada 1+++ friends bukan kau seorang.

wahai cik anon. jangan pengecut. bagi lah url kau. aku tak fikir aku akan maki kau balik. aku cuma akan terus terusan bebel dekat kau. aku nak kau ingat . aku berpesan ni bukan untuk kau sorang. tapi untuk semua kaum hawa. tapi kau seorang yang sangat terasa. mungkin kau tension. aku terima.aku maafkan.

yang aku minta, tolong explain apa kau cakap tu . aku tak paham -.- macam berbelit sikit ayat tu. hee~ 

*apa yang kamu lontarkan itu yang menggambarkan diri kamu. dugaan apa pon kamu lalui,ingat Allah sentiasa disisi kamu. insyaAllah :)

No comments: