The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Wednesday, June 26, 2013

HOT SALE !!

Assalamualaikum :)

Lamaaaaaaaa sangat tak update blog. sibuk dengan kerja.sibuk dengan hal rumah. sibuk dengan niaga. Ehhh .hikhik alhamdulillah kehidupan bertambah baik. karier berjalan lancar. bisnes semakin stabil. hikhik.

oleh kerana dah lewat sangat aku update. so aku terus ke point sebenar aku update blog. orang disini nak jual baju. harap harap orang disana nak beli. sila cuci mata dengan gambar gambar baju ye :)

cara pemakaian adalah sebegini rupa ya :)

masih ada :)

yang tengah tu je yang masih ada. tepi tepi dia dah habis.
FISHTAIL DRESS
MATERIAL : COTTON LEMBUT
HARGA : RM 38

*labuh dia sesuai untuk orang yang ketinggian 159 dan ke atas :) 




BLOUSE
MATERIAL : CHIFFON
FREE SIZE : FIT S TO XL
PRICE : RM28

 actually ada palazzo pants. tapi belum amek gambar lagi. so kena always tengok blog aku lah. hikhik.

ohhh for those yang nak beli borong pon boleh. korang boleh cari lah design mana2 kat internet. then boleh suggest kat aku untuk jual. anything PM me. dont be shy. jangan malu malu.aku tak makan orang. anything call @whatsapp@wechat to this number. 0133789227 (elly)

GRAB THIS NOW! HOT SALE DERRRRR... =P

No comments: