The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Wednesday, February 13, 2013

Peluang Kerja

Assalamualaikum.

Lama betul tak update, so hari ini nak share a good news untuk sesiapa yang tengah cari kerja. 

Masa chinese new year tu aku wish lah kat ex boss aku. And aku tanya pasal new staff dia. And guess what, dia kata ada but dah resigned few days ago. Haha entah dah berapa kali tukar staff lah dorang ni. Aku je kot dulu yang lama.

So girls ! Sesiapa tengah menganggur tu rajin kan lah diri pergi hantar resume dekat blok D5-U6-10,solaris dutamas,jalan dutamas 1. Jawatan office assistant. Gaji ikut budi bicara boss ye. I'm not your boss. Hikhik. Ni syarikat swasta. Syarikat pembinaan. For more information boleh email ke norsuhailiothman@yahoo.com in sya Allah boleh kongsi and beritahu apa yg nak tahu.

Boss situ baik baik. Tapi kena ramah kena pandai bawa diri lah. Benda biasa lah tu kan. Kat mana mana pon kena pandai bawa diri.

So sampai sini jelah.kalau ada masa aku update lagi =)

No comments: