The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Thursday, October 18, 2012

Take Me As I Am

Assalamualaikum =)

Maaf  tak pernah pernah tepek sebesar besar gambar sendiri tapi kali ini terpaksa. kahkah

lihat pipi tu, aku tak tahu kenapa setiap kali makan.segala zat zat makanan tu pergi ke pipi, dia tak pegi ke tempat lain. jadi keputusan akhir mendapati badan keding tapi pipi naik bagai Nora Danish bak kata Linie. Hahah

oh lihat inai di tangan pulak, aku peminat inai.memang mak selalu beli sebab hobii dia dan anak dia sama. pakai inai =) oh jangan beli inai harga lebih dari rm6.tu penipu namanya. hahah

ok sekarang lihat dijari. tu cincin emas.ayah beli. bagi hadiah kat anak anak perempuan dia. i love you ayah. oh pernah sekali keluar bersama Encik Mahzuz dan orang ingat kami dah berkahwin bila pandang jari aku yang berinai dan memakai cincin emas. ye mudah mudahan hubungan kami diakhiri dengan akad.insyaAllah.amin,

sekarang lihat cara duduk. itu cara duduk bila pakai seluar jeans yang macam nak tercabut button dia.HAHA aku kuat makan. ni makan kali keberepa pon aku tak tahu sebab tu tetibe boleh duduk macam tu.

sekarang aku nak bagitahu motif update entry macam ni.
aku bosan. dan akuterpikat dengan gambar sendiri. bai =.='

Dont hurt her,dont change her,dont analyze and dont expect more than she can give. Smiles when she makes you happy,let her know that you appreciate her and the most important that you love her =)

3 comments:

::dEyb:: said...

hihihi...seorang budak berpipi tembam yang suka berinai manis dngan cincin di jari bila berjalan en.mahzuz nya ;) dan saya doakan mereka disatukan segera ;))) aminn

Elly Othman said...

kak deyb ni! suka buat su terharu tau. terima kasih kak deyb.dan semoga kak deyb disatukan bersama abg MNS dulu.amin :)

::dEyb:: said...

hewhew... amin amin :)