The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Thursday, October 4, 2012

Jangan mengharapkan yg TERBAIK.

Assalamualaikum:)

ni nak taip laju laju sebab nak sambung tengok battleship :p

tadi terbaca dekat twitter.
tipu lah kalau takde yang nak macam tu kan. termasuk aku lah. :p

dulu masa zaman kegelapan. *hamboi -.-* selalu tulis and berharap macam tu. memang berharap supaya ditemukan lelaki yang mampu faham aku.yang sayang aku.yang percaya aku yang always ada waktu susah senang aku. tapi kan bila aku dah dapat yang macam tu. aku terpikir. aku ni faham dia ke ? aku ni sentiasa ada untuk dia waktu susah senang ke ?

benda tu kena balik pada aku. aku mengharapkan yang terbaik dari dia. tapi aku sendiri tak mencuba yang terbaik untuk dia. faham dia. tak ke kesian nama nya tu. ish ish *geleng geleng kepala*

nobody perfect dear. jangan mengharapkan sesuatu yang sebenarnya kita sendiri tak mampu nak buat macam tu.accept the way he/she is. jangan ubah dia, tapi ubah ke arah yang elok you should do. saling mengingati.

belajar dari kesilapan. tengok diri kita dulu. tanya diri tu
"Aku ni dah buat yang terbaik ke bila aku mengharapkan yang terbaik dari dia?"
"Eh, agak agak aku faham ke dia bila aku mengharapkan dia faham aku?"
kalau kau memang da best untuk dia. memang patutlah dia bg yg da best untuk kau kan. you deserve it !



No comments: