The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Tuesday, April 3, 2012

rindu kawan lama.

Assalamualaikum :)

selepas beberapa tahun habis sekolah memang dah tak jumpa dah kawan kawan sekolah . rindu jugak lah. sampai masuk masuk mimpi. terutama sekali dekat Nuna :)


malam tadi semua rancak berbual walaupun cuma dalam twitter. fyi, Nuna tu dah kawen :) dia kawen dulu dari aku -.-' sabar je aku. hahaha .

aku tak tahu kenapa aku suka ulang ulang baca mention2 semalam. macam seronok cerita pasal kawen ..pasal baby. haha terserlah kegatalan -__-


doakan kawan aku husna ibrahim dapat baby boy dlm masa 3 tahun ni, doakan jodoh aku, doakan umur kami dipanjang kan supaya dapat reunion lagi 3 tahun. nanti mesti berderet anak time reunion.

actually banyak lagi mention ni.tapi yg awal awal tu pasal masalah disiplin time tinggal dekat asrama, memang kanak kanak ribena betul. rindu :)

.

No comments: