The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Friday, March 30, 2012

Nanas comel, Susu dan senyum ^_^

Assalamualaikum :)

entry hari ni 3 in 1 ye anak anak. :)


nanas comel ni besar penumbuk aku. comel kan. nanas dari johor.bakal abg ipar yang bawak. oh time ni nak dinner.tu yang bersepah atas meja.hikhik.

ok anak anak.sebelum tidur jangan lupa minum susu ye. esok pagi badan cergas.hikhik. abaikan ubat ubatan dekat belakang.biasa lah jaga orang sakit.hikhik.

 ok gambar ni aku tka tahu sebab apa.tetibe.hahah

semalam punya semalam boss panggil aku. then aku toleh pandang dia with a smile.lebih kurang macam tulah kot aku senyum. maaf kalau tak suka aku senyum.kahkah


then boss aku degan kepoh sekali bagitahu boss lain .'' I suka lah bila panggil dia! she always smile.'' hikhik aku pon tersengih sengih like kerang busuk. terus lah masuk dan terus ditubi tubi pelbagai soalan. soalan tu biarlah rahsia. memang malu sesangat.

alhamdulillah.walaupun rupa ni tak berapa nak cantik macam model model terkenal. tapi sempurna ciptaanNya. aku bersyukur. indah ciptaan Allah.jangan lah rendah diri dengan rupa atau fizikal kalian. sesungguhnya setiap yang terjadi tu ada sebab disebaliknya.


#” Ya Allah, sebagaimana Engkau telah mengelokkan kejadianku, maka elokkanlah juga akhlakku. “
amin...

2 comments:

::adibsalam:: said...

aminnnnnnn.... ;)
nak nenas sikit elly ;p

Elly Othman said...

hikhik.meh dtg umah :D