The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Monday, March 26, 2012

Mohon jasa kalian sejenak.

Assalamualaikum :)

ada dan mungkin tiada yang mengetahui tentang perihal kakak aku. dan disini aku mohon bantuan kalian.


aku mohon jasa kalian sama sama berdoa untuk kesembuhan kakak aku. sekarang dia dekat hospital putrajaya baru lepas pembedahan apa ntah aku tak tahu -.-' jangan ditanya.


bayang kan sudah lima hari dia tak dibenarkan makan apa apa. cuma air kosong je dibenarkan. aku yang tak makan tengah hari pon dah merengek kelaparan. mohon kalian doakan kesembuhan dia. amin .


walaupun dibenarkan minum air kosong.tapi kuantiti yang boleh diminum sangat sedikit. dia tak boleh minum air banyak kalau tidak dia akan muntah. Ya Allah berikan lah kesembuhan pada kakak. amin .


bukan meraih simpati cuma ingin jasa baik untuk mendoakan kesembuhan kakak aku . terima kasih meluangkan masa beberapa minit untuk berdoa. hanya Allah yang mampu membalas jasa kalian. semoga kalian sentiasa diberkati tuhan. amin.

 
*peringatan untuk semua wanita. u guys should do medical check up. seriously. sangat penting. macam macam penyakit tersedia untuk orang perempuan. salah satu nya FIBROID. tak berbahaya tapi ia memudaratkan. luangkan masa beberapa minit untuk baca info kesihatan. ia untuk kebaikan kalian juga. :) Tekan sini untuk info Fibroid 

UPDATE
#terima kasih kalian yg mendoakan kesihatan kakak. hari ini 27 march dia boleh keluar dari hospital,.kesihatan dia beransur pulih.alhamdulillah. hanya Allah yang mampu membalas jasa kalian.:)

3 comments:

::adibsalam:: said...

sama2 kita doakan kesembuhan kakak elly, amin

Elly Othman said...

terima kasih kak deyb :')

::adibsalam:: said...

sama2 elly ;)
semoga cepat sembuh kakaknye ;)