The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Wednesday, November 16, 2011

Felt Craft comel . gggrrr~

Assalamualaikum :)

tau tak felt craft tu apa ? dia ala ala kraftangan lah senang cerita :)

aku ambil gambar ni dari pak cik Google :)

sangt comel. ok ni antara gambar gambar felt craft ni. korang tekan SINI

sangat sangat sangat cantik comel awesome gojes kan ? ok melampau lampau dah aku ni. aku nak juga buat benda ni.aku dah jatuh cinta dekat felt craft ni ! nak juga nak juga!!

pastu tadi godeh godeh facebook cari page yang ada jual felt craft ni.then terjumpa satu page ni. page Lovely Craft Naida sangat sangat comel lahhhh. aku semakin tergoda untuk buat benda alah ni. oh oh Lovely Craft Naida pon ada blog ok ! ni hah blog dia. SINI

aku dah tergoda dengan benda alah ni. seriously nak beliiiiiii. boleh lah mengisi masa lapang dengan benda alah ni kan :) tapi kan aku tak sure harga dia yang sebnar.so nak tengok tengok dulu harga dia. nanti boleh buat pilihan kan :)

#mak oh mak ! su nak beli boleh tak ? ^^ hee~

2 comments:

Alya Suhaimi said...

saya sula follow..follow me back key??

ashikin said...

Mai la singgah blog kami...
Ade Handmade Felt Craft jugak...comel2...pasti tidak menghampakan...

http://redmattopstyle.blogspot.com

Thank you