The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Wednesday, October 19, 2011

Header khas buat akak Mira Kacang :)

hai akak !

sorry sangat lambat bagi header ni kat akak.sorry tau. ni hah su dah buat.tapi tak tahu lah cantik ke tak. susah lah kak cari gambar kacang. jumpa gambar elmo je .hehehe :)

 this is for you akak Mira Kacang . nanti bagi tahu kat su ye kalau tak reti nak amek.sebab su pon tak reti macam mana nak bagi.hahah

eh eh korang.nampak header atas tu ? bukak header kak mira.tapi header aku. tu aku buat sendiri ye. transparent tau !! berjaya weiiiiii. ok start lah aku nak merepek kan :)

2 comments:

mira kacang said...

terharunye ade entry cerita kacang. haha

Suhaili Othman said...

@mira kacang

hahahah. xjumpa gambar kacang yg kat tv1 tu lah kak. tu yg buat elmo..heheh