The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Wednesday, July 27, 2011

Tetapkan pendirian kau lahh !

..:Assalamualaikum:..


Entry ditaip sewaktu perut penaip memainkan lagu keroncong -.-

sesiapa diminta menetapkan pendirian si penaip ni. PLEASE. haha.ok kita start ye. after a month kot, UM telah membuka kembali bagi sesiapa yang nak further study. one of them is me. nak apply ! tapi tak tahu nak ambil which one. gedik punya budak kan.haha

ok entry aku yang lama ada cerita sikit pasal UM ni. tau tak UM ni ape? *kalau tak tahu meh aku cuci pale otak kome semua*  Universiti Malaya ye anak anak. tapi yang ni bahagian part time tau. separuh masa. means korang kerja sambil belajar . kalau nak tahu lagi KLIK SINI.

oleh kerana aku kerja sekarang pon as office assistant. so boss and family sarankan aku ambil course yang ala administration .macam HR lahhh. tapi dalam list course yg dia bagi ni ada dua course yang buat aku confuse gitu. ok satu management and another one human resource management. aku rasa both adlh sama. tapi bila tengok course outline buat aku kate ni tak sama ni.

yang paling menyedihkan. course yang aku minat ada juga. Kaunseling *diri sendiri tak terkaunseling konon je nak kaunseling orang*  jadi mula lah dilema dalam diri.haha.

korang korang kalau baik hati bagi lah pendapat ea. hee~

terima kasih singgah :)

No comments: