The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Wednesday, July 27, 2011

Saya ni Pemalu lah .. hee.. ~.~

..:Assalamualaikum:..

ni entry budak pemalu yang taip =.= haha .td jalanjalan jenguk blog orang, wahh best nye tengok warna warni blog orang. tapi malu nak comment.malu nak tonjolkan diri kat blog orang lain. sebab sedar diri blog ni hancuss -_______-

saya ni pemalu tau. HAHA. hishh malu tak bertempat. bukan malu sangat.cuma rendah diri lah. tadi baca blog abg Ben Ashaari . dia buat entry budak yang baru buat blog. ramai je comment promote blog diaorang. ingat nak promote sekali.tapi MALU lahhhh. yelahh blog ni tak seberapa pon. cerita semua merepek. rendah diri lahh. :( lagi satu tak sure lagi kalau aku comment kat blog dia tu dia akn perasan kan. sebeb melambak lambak comment.mana nak perasan aku yang kerdil lagi comel ni. *perasan sekejap*

Tapi tapi. dekat Facebook tadi aku join group ni. Group untuk Bloggers and Youtubers Tempatan. dengan rasa besar hati aku tiba tiba telah menempelkan link blog aku disitu. huaaaa. berani nye.HAHA. tapi entah ada orang perasan ke tak. :( sedih sedih. blog ni tolong lah cantik cntik kan diri awak tu sendiri. saya taktahu lah nak cantik kan awak sebab saya pon tak cantik ni ..

hopefully after menempelkan link blog aku disitu ramai lah blogger akan turun padang ke blog aku. bukan nak suruh follow.sekadar drop a comment pasal blog aku pon dah cukup.tapi kalau nak follow alhamdulillah. dipersilakan lahh. hee~

blog aku tak seberapa. jadi sape yang ada singgah blog ni. kalau ada yang nak bagi opinion korang. just drop a comment lah.. jangan malu dengan aku.sebab kalau kau malu.aku lagi  malu.HAHAH. tapi kann jangan lah comment maki maki. tak suka tau.hee~ cara berhikmah lah tau. hehe.

by the way, thanks lahh sebab singgah blog ni ye korang. thanks juga sape yang follow.  =)

No comments: