The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Friday, July 22, 2011

aku rasa nak tampa kau . boleh tak ?

Ya Allah tenangkan lah hati aku ni..

hey budak.
kenapa kau susah nak paham ?
sikit pon aku tak nak dia lahhhhhhh. 
tolong lahhh
setiap kali aku bukak facebook.mesti kau yang terkeluar kat newsfeed.
menggedik bagai.
serius aku dah mula rasa nak tampa kau.
kau memang pakar kan.
pakar dalam membuat orang menyampah dengan kau.
aku nak nanges tau tak !
bongok lahhhhh

hey budak.
boleh tak jangan sketkan hati aku lagi.
cukup cukup lah dulu kau dah kebas dia.
sekarang kalau betul dia milik kau buat ape kau nak takut?
kau kata kau memahami dia.
so kau paham tak dia tu sikit pon xsuka bila kau mention nama dia.
peramah peramah dia dia tahu jaga hati aku.
sumpah doe.
aku saket ati giler dengan kau,

hey budak.
cukuplahh
tak payah bagitahu aku lagi yang kau sayang dia tu.
tak payah bagitahu aku yang kau memahami dia tu.
tak payah bagitahu aku yang kau tunggu dia.
semua benda kau dengan dia jangan bagitahu aku !!
aku dah lupa semua benda tu.
tapi bila kau ungkit balek.
aku memang tak puas hati gila lahhh.

hey budak,
aku pikir kau budak hingusan je tau tak.
kalau tak memang dah lama kau kena block dengan semua senior kau.
biar diaorang tahu sapa kau.

hey budak,
aku dah start cari point untuk menyampah dengan kau.
tak de guna kau post macam macam ceramah dekat facebook kau.
ceramah islamic.
alhamdulillah kalau kau berubah.
tapi kalau setakat kau nak tunjuk tunjuk kat orang yang kau ni konon baik.
maaf.
shit aku menyampahh doe !

hey budak,
kau ni beruntung tahu tak.
bkan senang aku nak gadoh dengan orang,
tapi kau senang je kan buat aku menyampah dengan kau.
TAHNIAH LAH~
aku doakan Allah bukak hati kau.
aku nak kau tengok sendiri apa kebenaran dia.
aku pon tak nak kau syok sendiri dengan mamat tu.
HAHAHA.

TAHNIAH lahh kau dapat dia.
dah UNTUNG lahh aku dah tinggalkan dia.


*psssttt.berbahagialah kau dengan penipuan kau ni.

No comments: