The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Friday, May 20, 2011

tudung bawal buat gadis gadis nampak ayu ^^

assalamualaikum..

hee~ hari ini. julung julung kali nya aku memakai tudung bawal ke opis setelah beberapa bulan meninggalkan tudung ini didalam almari sampai hapak.HAHAH.

u guys know rite sekarang fesyen gadis gadis muslimah pakai tudung express,shawl,pashmina and so on. semua nya nak trendy, nak up to date. then yang lama ditinggalkan..kesian tudung bawal.hee~

but today.aku memakai tudung bawal yang ada batu gajah tepi tepi dia tu. warna putih..(lagi nampak ayu) dan memakai baju..err aku tak tau nama baju yang aku pakai ni.sebab actually dia macam kebarung.but.sekali lagi tgk like baju yang ala ala vietnam tu.haha aku tak tahu lah.warna biru gelap ^^..tapi aku pakai bersama seluar putih..hee~ terserlah keayuan (sangat perasan) hahaha.

seronok pulak bila pakai tudung bawal ni.rasa tak tercekik batang leher.HAHAH. but lain orang lain citarasa.
ada gambar nak tunjuk tapi tak leh upload lah.sebab di opis lah katakan.

thanks u olls :)

No comments: