The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Monday, May 16, 2011

sekarang berjanji setia.esok lusa tinggalkan mmg sia sia.

dulu kau janji nak hidup setia bersama aku.
sekarang kau pergi tinggalkn aku ..
sia sia hubungan kita yang bertahun tahun tu.
membazir waktu.
membilang hari yang pengakhiran nye hanya sia sia.
tapi..
who knows right ??
kita merancang.
Allah yang tentukan semua..

hari ini mungkin kau kata kau sayang aku.
kau berjanji macam macam dengan aku.
esok lusa..
mungkin kau tinggalkan aku terkontang kanting.
lagi teruk kalau kau tinggalkan aku tanpa sebab yang tak pernah aku tahu..
yang aku sendiri tak pasti apa punca pengakhiran kisah kita..
kalau kau nak tinggalkan aku..
aku terima
tapi bagi aku sebab kenapa kau inginkan perpisahan itu..
sebab aku tak sanggup.
mungkin kau pandang aku kuat.
senyum walaupun pelbagai dugaan aku terima.
but only Allah knows..
aku menangis dalam hati.
aku meraung dalam hati.
tapi.bibir sentiasa terukir senyuman untuk kau.

aku kena tabah walaupun kau dah takde samping aku.
aku kena tabah lalui hidup aku keseorangan.
aku kena tabah untuk semua...

yang penting kau kena ingat.
berapa banyak kali pon kau sakitkan hati aku,
berapa banyak kali pon kau bat aku nanges.
aku tetap beterima kasih kat kau sebab mengubah aku menjadi seorang yang matang
dan kau perlu tahu.
andai aku senyum dan senyap ketika kau pinta perpisahan.itu bukan tanda aku suka.
tapi tanda aku tahu kau bukan untuk aku..

terima kasih pernah wujud dalam hidup aku.terimakasih .

No comments: