The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Monday, May 16, 2011

Indahnya awak dimata saya !

awak sangat indah dimata saya.
walaupun muke awak berjerawat,itam manis,
bagi saya awak yang terindah..

pelik ye sye kate awak indah ?
yelah awak kan lelaki..
hehehe..
tak pyah nak pelik sangat lah..

awak.
awak comel jugak dimata saya.
saya suka.
saya sayang awak.
malu nye saya..
seronok time kita keluar sama sama
skype sama sama
ada je cerita yang saya nak cakap kan..
awak terus jadi pendengar yang setia buat saya.
dan saya terus menjadi deejay kan..

saya rindu awak..
terima kasih sebab dah janji akan selalu bersama saya.
terima kasih pasang impian yang tinggi untuk kita.
terima kasih bagi semangat dekat saya.
terima kasih untuk segalanya.

lagi sekali saya nak cakap.
awak indah dimata saya walaupun awak tu lelaki.
awak comel dimata saya.
awak the best dimata saya.
awak terKACAK,terHEBAT,tersegala galanya lah..
u are number 1 dear !!

now i should call you my abg hensem !
eventhough you call me as adek manis..but
u didnt mean im juz like ur sister right ??
i hate when people juz love me like adek even he knows that i really in love with him..
so you shouldnt treat me like u want me !

abg hensem this statement its not for you. but the poem(xlah poem sgt kan) its juz for you.

in love with you abg hensem !

No comments: