The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Friday, June 8, 2012

Aku nervous kau exam.

Assalamualaikum :)

sekali sekala entry kena poyo sikit. tapi serius wa cakap sama lu. Encik mahzuz wa tengah final exam. degree dekat UTM. tapi wa yang nervous semacam. wa bila nervous wa lapar derr -.-'

maaf keterujaan akibat kenervousan aku. *abaikan perkatan tu*

dia exam pukul 3 petang ni. aku sms dia banyak kali untuk bagi semangat and ingatkan dia baca doa and selawat banyak banyak. kesian dia sebab kena ganggu. sorry terlebih nervous mcm aku pula yang jwab exam.


apa pon Encik Mahzuz. do your best ! kata nak sambung master kat luar negara kan ? hikhik semoga berjaya wei ! dah berjaya jangan lupa aku. =)

good luck, semoga dipermudahkan dalam menjawab exam . amin amin :)

#untuk student yang nak exam jugak ye =)

4 comments:

Nazatulwanis said...

encik Mahzuz ...!! chaiyook2 !!
hahaha >_< menyebOk ...

Elly Othman said...

hahahaha. aja aja fighting ! ^_^ hikhik

Capyqa said...

HAHAHA comey sungguh ;)

Elly Othman said...

hikhik kak pyqa memey comey :p