The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Tuesday, February 21, 2012

Lekha kesayangan saya ..

Assalamualaikum :)

''Good friends are like stars, you dont always see them. But you know they are always there''

21 February 2012. Lekha atau nama panjang sikit Zulaikha Afifah dah genap umur 20 tahun. paling penting tua dari kalangan BFF kitaorang. kahkah. betul ke apa aku ckp -.-


Wahai Lekha ku syg (bukan nama sebenar) Selamar Hari lahir yang ke 20. aku tulis lagi.yang ke 20 ye kak lekha :p dua kali jugak selama kita jadi kawan aku tak sambut birthday kau sesama. tahun lepas pon aku dah selamat meninggalkan bumi merbok tercinta -.-'


 selama setahun kita tak jumpa aku tak tahu dah kau punya kerenah macam mana dengan linie dan fai. kalau dulu dulu kau ni cepat mengelabah. hikhik. sekarang masih lagi ke ? :) aku rindu kau sangat.


kau tahu. bila ingat kau. aku teringat tragedi tengah malam kau nangis nangis.cakap laju laju. memang segala patah yang kau cakap memang payah betul aku nak pahamkan. tapi aku tahu. kau pon tak harap aku paham cumakau harap ada someone yang dengar bebelan kau tu.hihkik. i miss you zulaikha :)


Lekha ku sayang *amboi dah mcm tulis surat cinta dah*  sempena birthday kau yang ke 20 tahun ni. aku doakan semoga kau dimurahkan rezeki dalam kehidupan ni. semoga kau sentiasa dilimpahi dengan kebahagiaan dan kejayaan didunia dan diakhirat. InsyaAllah.amin :)




paling penting. aku tahu kau pernah terluka. so aku doakan jugak moga kau mendapat jodoh yang menerima kelebihan dan kelemahan kau.moga kau dapat jodoh yang kau mampu berpimpim tangan menuju syurga :) Amin. sejak aku baca novel dan tgk ceramah ni. ayat aku yang selalu keluar tu lah. ''pimpim tangan pasangan menuju ke syurga'' doakan aku sekali ye sayang.


even kita jauh jaraknya. i really hope our friendship will never end. :) and aku nak melamar kau satu benda ni :)

Sudi tak kau jadi sahabat dunia dan akhirat aku ? :)
kalau tak sudi, baik kau diam je. malu aku nanti.kahkah. 


kau lah kawan pertama aku sejak aku bergelar student DPA D.  and kau lah salah seorang kawan aku bila aku melangkah keluar dari Uitm. 


aku tahu aku dah melalut panjang gila dan merepek repek. but seriously aku nak kau tahu. aku sangat hargai moments kita masa together2. aku rindu.


lagi sekali . HAPPY BIRTHDAY ZULAIKHA AFIFAH. :)



.