The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Monday, February 27, 2012

Istimewa diri kamu.

Assalamualaikum :)

memang seriously aku tak pandai macam student student yang sedang giat belajar diploma nak ke degree dan degree ke master. aku akui itu.

aku pon memang dah sedar sangat yang aku tak secantik Ima Sahaja atau pun Nurulbadiah . tak payah bagitahu aku pon aku memang dah tahu. rupa aku sekadar rupa selena gomez . mana boleh lawan rupa rupa yang cantik bak bidadari. kihkhiihhh .

*abaikan*

tapi aku sedar walaupun aku tak sebijak seperti kak Amalina Che Bakri atau pun tak secantik kak NurulBadiah. aku tahu mesti ada sedikit keistimewaan aku . setiap orang dilahirkan ada keistimewaan tersendiri.

cuba tengok dalam golongan orang orang OKU. even dorang kurang upaya. tapi kita ada dengar kan yang ada diantara dorang ni merupakan atlet negara. pelukis. macam  macam lahhh.

jangan lah give up bila orang kata 'ish bengap betul kau ni' atau 'hodoh siottt muka kau' . aku bagi tips kat kaorang bila orang cakap macamtu kat kau. kau balas jelah. 'Apa kau pikir muka kau cun sangat ke hape'  haha *please jgn layan*

mak selalu pesan kat aku.

'Adik, bia kita tak cantik. bia kita tak pandai. tapi ingat asalkan kita pandai hormat orang. orang akan selalu ingat kita and sayang kita.' 

lagi satu mak pesan.

'dah sedar diri muka tak cantik , baca lah doa banyak banyak moga semua orang senang dengan kita. moga semua orang sayang kita. bia orang buat jahat kat kita. tapi kita jangan balas. '

and and and lagi satu mak pesan

' kalau muka cantik tapi dalam burok apa guna ? baik pegi letak muka tu kat longkang je'

aku dah lupa apa motip aku buat entry ni.

pandai pandai lah pikir, paling penting bersyukur apa yang ada sekarang. tu semua Allah yg bagi. kalau kau tak bersyukur. nanti Allah tarik balik padan muka kau.kihkih. -.-'

aaku pakai selendang tanpa scarf. semua orang usha pelik. pelik sangat ke -.-'



.

2 comments:

.........cP~ said...

Yang baik ada kelemahannya jugak..

Elly Othman said...

yup2.yg baik tak semestinya dah sempurna. mesti ada sedikit kelemahannya. :)