The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Tuesday, January 3, 2012

Pucuk pangkal hati masing masing.

Assalamualaikum :)

sumber : Utusan

gara gara pengaruh kawan.gara gara ikut kepala. sekarang diri sendri yang binasa.tak nak pikir masa depan. tak nak pikir mak bapak. macam ni lah padahnya.

dulu dulu orang pesan orang nasihat orang marah orang tegur. semua masuk telinga kana keluar telinga kiri. sekarang jadi macam ni. nak dengar apa apa pon dah takde guna. dah takde peluang dah. tunggu jelah masa.

nak orang kesian kan kau. tapi kalau kau sendiri tak kesian kan diri kau apa guna ?? kenapa sebelum buat apa apa kau tak pikir mak bapak kau ? kenapa kau tak pikir adik beradik kau yang ramai tu ? kenapa kau bodoh sangat? maaf aku emosi disini. aku saket hati dengan perangai kau.

kau masuk situ apa aku heran. tapi aku heran bila kawan kau call aku bagitahu benda ni. macam hape perangai kau tau tak ! macam setan ==' maaf sekali lagi aku terlalu emosi.

dulu kau janji apa ? dulu kau kata apa ? puihhhh sikit pon kau tak tunaikan. sikit pon kau tak pikir !

kau pikir aku senang duduk bila dengar pasal kau ? menggigil tangan lah gila !

Ya Allah. permudahkan lah segala urusan dia didalam sana. semoga dengan ini dapat beri dia kesedaran.  insyaAllah. amin.

#one of them adalah teman rapat aku waktu sekolah. aku dapat  panggilan mengatakan dia ditahan atas tuduhan membunuh. ye MEMBUNUH,.

2 comments:

Anonymous said...

padan muka... ada aku kisah... tanggung sndiri lar... even ur suspect, ur still one of the person who contribute to that murder case. Shit head

Suhaili Othman said...

==' xyah nak mencarut bagai lah kan .