The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Friday, November 11, 2011

Thank You for Loving me :)

Assalamualaikum :)

entry mengada ditaip untuk yang menyayangi :) *anyone*





mesty dah biasa tengok gambar ni kan ? siapa ada FB mesti ada jumpa gambar ni yang di share kan kepada ramai pengguna FB .apa maksud gambar ni ? amboiii entry cinta cintun nampak nya kali ini.

gambar 1 dan 2 : kaktus dan budak lelaki buat ♥ wahhh. suwiittt kan ? :)


gambar 3 dan 4 : budak lelaki tu peluk kaktus sampai berdarah badan dia. :') terharu kan..


gambar 5 dan 6 : kat duri duri kaktus dah ada darah darah budak lelaki tu. *jgn tanya apa mksd ? * HAHA


gambar 7 dan 8 : kaktus sangat sangat sangat terharu bila budak lelaki tu tetap peluk kaktus tu walaupun budak lelaki tu tahu yang kaktus tu menyakiti dai. 


konklusinya : paham tak ? -.- 


terima kasih sebab terus memberi kasih sayang yang berterusan walaupun awak sedar yang saya sedang atau mungkin menyakiti awak :) 


mood menaip hilang dah -.- *entry tergantung*

6 comments:

Izzah Idz said...

sangat2 terasa ngan gambaq ni..thx for loving me my boyfren..huhu>,<

Suhaili Othman said...

Woaahhh hebat! hargai dia sebelum terlambat ye cik Izzah :)

Izzah Idz said...

haruslah..lebleblebleb him s0ooo much!huhu :)

Suhaili Othman said...

muahaahaha. untung lah dia :)

Cik Zety said...

rasa macam sebak lak tetiba tengok gamabr tu :(

Suhaili Othman said...

sabar cik zety sabar :D