The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Wednesday, October 12, 2011

Freebies 2


malam malam ,angin tak tiup tiup.kepanasan.

mata dok jeling jam. kita disini berperang dengan laptop nak buat doodle.

ada orang tu tengah berperanh dengan kertas.sebab tengah test :) *gud luck sayang !

ok nak tunjuk doodle aku buat. buat berpandukan dari blog anuar zain. eh eh salahhh. blog Azmeer Ahmad Shahruddin *sekarang dia bertukar jadi Bruno Mars -.- 

nak tengok doodle aku buat. haha jeng jeng jeng !!!



 cantik buruk ? dari 1 sampai 5 bintang. bape bintang korang bagi ? ke xde bintang langsung? ok fine. bagi lah bulan atau matahari ye :p

3 comments:

besi bisu said...

ajar kau buat natang ni. kalau lukis tangan aku reti lah.

Suhaili Othman said...

@adam
haha aku memang terel aja aja orang ni .hahah -.-

M.O said...

cute ! cute ! pandai awk buat ekk