The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Monday, September 26, 2011

Datang office nak meeting ke nak tidur ? ?

..:Assalamualaikum:..

siapa pergi kerja nak tidur angkat tangan ?!! hee~ aku pon nak tidur. tapi satu cerita ni tengah berlaku dekat office aku. SEKARANG. aku tengah gelak gila gila dah ni.

haishh lawak sungguh. ada segerombolan manusia datang ke office aku. 3chinese and 1melayu. then 3orang cina ni masuk lah bilik meeting.tinggal lah sorang melayu ni. lelaki ok. badan dia bulat bulat macam doraemon. comel lah kot -.-

ok bila 3orang ni dah masuk meeting lelaki melayu ni baca lah paper kan. sambil goyang goyang kaki. pelik jugak lah kenapa dia tak join meeting tu. maybe he just a driver and waiting for his boss,. i guess lah.. ok after a few minutes aku dengar something yang ouhhhhh sangat sangat tak senonoh ye.cuba teka ^.^

ok aku dengar orang berdengkur !!!!! seriously aku dok cari bawah meja,belakang office. sekali aku tengok lelaki melayu tadi dok tersandar atas sofa dekat depan tempat receptionist ni and BERDENGKUR. euwww. weh tak senonoh lahhh !!  tahu tak ni office . jaga lah adab tu. haiyaaa. tak senonoh betul !


cik abang penat ke malam tadi ? tengok bola ke ? *eh ada lawan bola ke semalam ? :p haishhh malu aku yang dok dekat sini.kot ye penat pon jangan lah abang tidur sini . aiyaaa..


tapi serious lahh aku tengok sekarang lelaki dah macam tak heran dah orang sekeliling. ada yang dengar lagu dekat fon tapi pakai earfon tapi aku yang jauh ni pon boleh dengar. gila pekak ke hape lelaki tu? dah lah dekat office. hormat lah sikit. lepas tu. nak terkentut2 . perghh gila tak senonoh.

reject awal awal jadi husband aku. hahaha. *Mr.M jangan tak senonoh sangat ye.

korang kalau nak buat benda benda tu tengok lah keadaan korang dekat mana. ni tak main pakai hentam je. men rempuh je.pikir pikir lah sikit. tak senonoh perangai aku tengok.HAHAH

okbai -.-

No comments: