The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Monday, September 26, 2011

Cuti cuti rehat kan minda

..:Assalamualaikum:..

tempat mana yang boleh buat unggun api ye ? tepi pantai, dalam hutan lagi lagi ?? dalam hotel confirm kau kena halau. HAHAH. tengah cari tempat nak pergi bercuti lahh. oh bukan dengan family. dengan kawan kawan mungkin. hee~ any ideas ? tak nak pergi mandi laut ! nanti gelap kulit *dah memang gelap pon-.-*

tak nak pergi jauh jauh. tak nak pergi tempat sunyi sangat .taknak pergi tempat bising sangat. *mengada sungguh* so buntu sebuntu buntu nye. haha. pergi belakang zoo yang ada sungai tu sudah lah. HAHAH. eh tau tak korang belakang zoo tu ada sungai ? tak tahu ? kalau tak tahu pergi lah ambil tahu. ada sungai belakang tu. pastu ada chalet2 disediakan. after korang mandi sungai leh lah lepak tidur kat situ. jaminan air sungai tu bersih atau tidak aku tak pasti. yang pasti dulu dulu aku pergi air sungai dia jernih plus sejuk giler ok !

tahu tak zoo apa aku cakap ni ? zoo negara ok.yang kat taman melawati ea? ntah aku tak tahu. alahh yang dekat dengan Giant tu. bukan Giant cerita doraemon tapi Giant pusat beli belah ye. sebelum pergi mandi sungai pergi lah beli swimming suit dulu dekat situ.hee~
 
ok diam. aku dah masuk lain topik dah ni. melalut benda merapu.

dekat melaka ada tanjung bidara. ada laut ada chalet. tapi aku taknak. aku mengelak kot nak pergi situ. aku tak nak jumpa sedara kat situ. takot nanti semua bawak mulut cerita bukan bukan.. minta dijauhkan. hee~ so tempat mana yang best ? -.- aku otak beku sikit nak cari tempat bercuti.hahah

No comments: