The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Tuesday, May 24, 2011

jangan nak belagak macam tu husband kau lah =.=

ok. saket hati sangat hari ini. hangen giler lah.

kalau u olls nak tau tadi petang aku telah mengonlinekan diri di Facebook.so selepas beberapa jam kemudian ada seorang perempuan telah menyapa ku di chat..wow! serius terkejut sebab tak pernah pon chat dengan dat girl. but cara dia sapa buat aku tak sedap hati..

guess what.! seriously aku tak pernah tengok perangai perempuan macam ni. sangat cantik.comel je bertudung. pakai spec. muka nerd lah.. but. budi bahasa..Ya Allah kau ampunkan dosa gadis itu.

chat dengan aku dengan tak bagi salam. main sergah je. last last aku yang bagi salam. setakat tak bagi salam aku bole terima lagi. tapi kalau sampai main tuduh tuduh aku nak pakwe kau pasal ape??dengan tanpa usul periksa memang aku hangin.. dok main terjah aku mcam tu ja..aku ley sabaq agy bila dia dah mula men terjah habis habisan ni.aku dah tak sedap hati..

aku masih hormat dia sebagai yang tua. umur dia 20. so aku ingat dia ada otak .ada akal nak pikir kan. rupa nya salah. ternyata dia tidak ada akal atau otak ! selamba dia je men kuang ajar dengan aku. memang lagi sipi je perempuan tu nak kena panggilan maut aku..

hai lah perempuan. kenapa lah kau ni dok kongkong pakwe kau tu?dia tu bukan suami kau pon..tapi tu terpulang lah kat kau. tu hal kau dengan dia. maybe laki tu suke kau kongkong dia. HAHAH. tapi kan aku nak kau tau satu perkara..

AKU TAK HAMAK KAT PAKWE KAU LAH BONGOKSS!

aku add je pon bukan aku pi dating ngan laki kau tu! kalau pergi dating bole lah kau marah marah. nak tampaq aku pon bole.*berani tampa lah* yang kau dok beriya marah aku sebab add dia pasal apa?patot lah pelik je kau add aku dulu.. terkezut . tapi tak sangka perempuan secantik kau sangat BURUK budi bahasa nya..

kau ingat aku heran sangat ke kat laki kau tu ? hey.dengar sini.kau ingat aku perempuan murah main add jantan jantan yang desperate nak betina ke? i think maybe its you lah ! sebab  kan.senang2 je kau bagi idea kat aku suruh add jantan lain kan.. yeah i knoww.. kau tu cantik.comel. but PLEASE. aku bukan macam kau. PEREMPUAN MURAHAN YANG BERSEPAH!

*aku dah bengang giler*

ok.aku dah bagitahu kau.jangan risau pape.aku xnak pon laki kau. aku pon dah ada abg hensem.. buat ape aku nak dia lagi kan ?? soo. aku ingat kau paham bahasa. rupa nya tak . tau lah kau tangkap cinta dengan dia.tapi kenapa kau xpercaya dia doe? tapi serius aku cakap. pakwe kau tu takdelah baik mana. xpayah nak pertahan kan dia sangat. elok lah kot kau dua orang together.dua2 panas baran. memang patot aku lagakan kepala kau dua.

ok sekarang aku dah buang kau dalam friend list then aku block kau. itu pon aku rasa tak cukup agy.sebab aku sangat sangat saket hati dengan kau. rasa nak pergi depan muka kau yang sangat cun tu then amek asid simbah je. sebab xde guna kau muka cantik tapi takde budi bahasa, pergi buang tudung kau lah perempuan ! buat malu aku je as a perempuan bertudung =.= .



*untuk kamu si lelaki  aku harap kau boleh hidup bahagia dengan perempuan yang sebegitu rupa.ops..sebegitu punya perangai. dan kepada kamu wahai perempuan si perempuan aku tak tahu kenapa nama macam kau ni di zaman sekarang ramai yang sangat sangat buruk perangai nya. patot nye contohi kisah nabi dulu tu.. sabar jelah :(

p/s: maaf bukan niat nak aibkan orang but tolong jdikan 
pengajaran.sempadan dan segala galanya.

No comments: