The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Monday, May 9, 2011

Abang Sayang

GELI  dengan tajuk

*su kau tak payah nak geli sangat lah.dulu orang yang kau sayang kau panggil tu jugak !

Aku tak tahu sebab pe aku tibe tibe nak update blog. Then tajuk tak boleh blah ABANG konon.
heeee~ nak tujukan eda ni kat dia pon dia tak online bile dia dia dekat rumah. jadi aku harap instinct dia tetibe kuat untuk p online dekat mana tengok blog aku. huahua.

Abang,
seronok kan bile saya panggil awak abang ?
saya tahu abang dah gedik gedik suke giler saya panggil macam tu.
saya pon tergedik gedik jugak tengok awak suke.
lama jugak hubungan kita dulu.
walaupun lama tapi hubungan kita jumpa jalan buntu juga.
jumpa jalan buntu semua punca dari saya,
tapi abang rileks je,
HAH ? rileks ke? haha
saya yang rileks,
abang dah macam orang giler saya tengok.
abang tak sanggup kehilangan saya.
terharu saya.
tapi saya tetap dengan ego saya,
saya lepaskan abang macam tu je..
saya tetap lepaskan abang even abang merayu gile gile.
saya tetap lepaskan abang even abang menanges nanges bila call saya.
EGO kan saya ?
BODOH kan saya ?
BAJET HOT kan saya ? (tibetibe)
dah ada someone yang betul betul sayang saya.
tapi saya ni macam pekak buta tuli.
tak tahu menghargai abang.
MINTA MAAF abang.

Abang,
impian yang kita bina dari tahun lepas tu.
yeah impian yang SANGAT TINGGI tu.
kini tinggal angan angan yang tak mungkin dicapai lagi..
abang nak sangat kan impian tu ?
seronok bila dengar abang start pasang macam macam impian tu.
saya GILA PUNYA BAHAGIA.
tapi
saya EGO jugak.
saya cakap jangan nak pikir jauh lah..
saya cakap jangan nak gatal sangat lah.
perhhh ego giler saya kan abang ??
saya rindu bila abang bercerita pasal impian kita.
seiously RINDU ABANG !!!

Abang,
abang layak dapat yang lagi better dari saya.
abang nak ke hidup dengan girl yang mungkin buat abang menderita sepanjang hidup?
saya ni kejam abang.
saya tak teruk. cuma kejam.
abang tu tak payah nak sedih sangat lah kan..
mula mula je macam ni.
nangis tak henti henti.
hilang selera makan
tidur tak lena
(nampak sangat aku yang alami benda tu)
alah abang rilek je...
(aku yang tak tenteram)
abang tiru macam saya.
saya kuat je.
(kuat lah sangat -_- )


Abang,
nak kata saya tetap tunggu abang lagi 5tahun.
tak juga.
sebab saya rasa saya dah tawar hati.
bukan apa..
cuma..
hati kita sape yang tahu kan ?
tunggu dan lihat jelah..
ada jodoh tak kemana.

Abang,
abang tu budak pandai tau tak,
dekan lagi tu,
(bangga sye ada bekas kekaseh dekan)
abang comel.
suke tengok abang senyum bile kita skype sama sama.
wahhh rindu time skype sama2.

Abang,
saya cuma nak cakap,
jodoh kita takde sekarang,
minta maaf.
minta maaf sangat.
maafkan saya sebab ego.
maafkan saya sebab saket kan hati abang,
maafkan saya sebab kecewakan abang,
maafkan saya sebab tak dapat tunaikan impian kita dulu.

MINTA MAAF YE ABANG.

No comments: