The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Tuesday, August 7, 2012

Kanak Kanak

Assalamualaikum :)

nak pergi kerja tadi kakak tanya siapa keluarkan gambar kita kecik kecik ni. ? haha confirm confirm adik aku yang kecik. sbab dia paling jeles bila kitaorang ada gambar together :) pastu mula lah mengamuk nangis nangis.hikhik

tu gambar tahun 1992. sebab kakak aku pakai baju tadika kemas.dia umur 5tahun abang aku umur 4 tahun and aku setahun maybe. sebab aku lahir tahun 1992 ^_^

comel kan kan kan ? :p oh abang lain sikit dari kitaorang. kulit dia agak ehem ehem sikit dari kitaorang. sebab tu kitaorang selalu cakap dia anak angkat.hahah :D

memang aku suka suka nak letak gambar ni. hahaha. oh lupa bagi sesiapa yang coment dekat post aku yang mana jadi cik enon tak bernama. tolong lah tinggalkan email atau apa apa untuk memudahkan aku bagi apa yang korang minta.
nampak tak nampak tak ? bila aku update status tak mungkin lah korang akan tengok.kan senang kalau kau bagi email.then aku straight email ke kau maklumat maklumat dia. paham tak ? aku tak marah. aku nasihat :p

minggu depan punya depan raya weiii =O terkejut den. kejap je masa berlalu. duit dah bolehkumpul untuk duit raya. ^_^  selamat berpuasa hari ke 18 :D eh betul ke ?

No comments: