The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Wednesday, June 6, 2012

Entry Ketot .

Assalamualaikum :)

entry pendek ketot kemetot.

teringin nak amek gambar diri sendiri yang comel lagi ayu *tolong muntah* lepas tu edit edit nak letak sebagai header macam header encik Aizul Marcello.

tapi muka bukan jenis cantik dalam gambar *dalam ke luar ke sama je xcantik* so nak letak pon malu. okbai.

#encik Aizul ni comel plak. kbai =p

8 comments:

kindergartenlibrary said...

cewah . hehehe
:)

Cik Zety said...

ehemm~ hehehehe

nina said...

Ah serupa mcm aku, hahha

Elly Othman said...

ewah ewah.hikhik sadis kan T_T

Elly Othman said...

nak cantik mcm cik zety. nanti boleh tepek gmbr jdk header *berangan2* :D

Elly Othman said...

hahaha gimme five ! :D

Deq's Qienz said...

elly, best join segmen,contest GA dll..dapat kenai ramai org..secara tak langsung follower pon bertambah..try la join tgk kalo xpercaya..hehee

Elly Othman said...

hikhik nanti tapi macam takde harapan nak menang lah :p