The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Thursday, May 24, 2012

Tempahan baju korporat paling murah.

Assalamualaikum :)

dengan berbesar hati, aku dengan rendah diri nak promote bussiness abang dan juga jiran aku.

aku tahu gambar tu memang kecil. -.-'

E-one Enterprise "Make Your Own"

baru ditubuhkan. kepunyaan dua lelaki yang tidak berapa nak tampan. tapi boleh lah kalau dah takde lelaki dah kat dunia ni. im sorry ! :p

untuk sesiapa yang tengah nak cari orang untuk tempah baju korporat atau tshirt sukan ke apa apalah. korang buat pilihan tepat dengan memilih mereka ni.


boleh hubungi nombor yang tertera dalam gambar tu. ataupun boleh terus PM ke facebook aku. sebab aku adik dia. kahkah. cepat2 tempah sekarang untuk keluarga, pejabat,kenduri kahwin atau group apa apa je.  murah weiii. believe me. cewwah :D

3 comments:

Anonymous said...

tq su

Elly Othman said...

hahaha.:D

Shrizal Shadan said...

murah? btul murah ke?
minimum order berapa?