The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Thursday, January 19, 2012

Create event yang menguntungkan :D

Assalamualaikum :)


Trend minta tolong like and follow masih ada. yang bertuah adalah yang tolong.yang tak bertuah dapat lah cacian maki dari mereka yang tak suka .bawa mengucap banyak banyak.hikhik

event dekat FB semakin melambak lambak.dan aku dengan senang hati (ikut mood) tolong lah like dan follow. kalau aku terlebih rajin lagi aku terus je click decline. hikhik. maaf ye. :)

jadi dengan ini aku dengan besar hati lagi suci hati ingin memberitahu sesiapa nak aku like atau follow . apa apa jelah benda yang korang anjurkan. aku dengan ikhlas hati akan membantu korang.hikhik. tapi aku pon nak korang tolong aku. boleh kan. aku tahu koran kan baik (tangan didada mata keatas) .

alang alang korang suruh aku like dan follow. aku minta tolong korang doakan lah kejayaan dan kebahagiaan aku didunia dan diakhirat. ikhlaskan lah hati bila berdoa. insyaAllah termakbul doa korang. :)

terima kasih korang. korang kan baik hati. ^_^

#ada sesiapa tak yang nak buat event supaya kita sama sama mendoakan kesejahteraan hidup kita semua ? kalau ada invite aku,hikhik :D





.

No comments: