The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Monday, October 17, 2011

Blogskin itu comel macam saya :D


amboi.mengada punya tajuk !tolong iyakan ye :D HAHAH

blog aku bukan guna blogskin tau. jangan salah salah. actually.blog aku dengan 'atok' kesayangan aku ni hah yang guna blogskin. aku tengok macam dah bersarang labah dah. jadi aku pon menggatalkan tangan menjahanamkan blog tu.hahaha kejam kan ? tolong angguk kepala tu ! :p

nak tengok hasil blog yang telah di jahanam kan aku ? meh sini :)


nak tengok macam ne kecomelan dia ? :D malu lah nak tunjuk.hee~

nampak tak flower flower bawah gambar tu ? ok kalau nak baca entry atau nak tinggal jejak atau nak apa apa jelah. korang tekan lah setiap bunga bunga itu. hee~ comel kan ? jangan lupa follow tau. hehe. sayang korang ! muahmuah ! :p

3 comments:

MamaKaisah said...

Salam dik...

alahai...cutenye...kreatif...

Suhaili Othman said...

@mamakaaisah

hee~ time kaseh :D

Fatin Farhana said...

nice . . .