The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Monday, July 4, 2011

Saya nak cakap mcm omputih sentiasa. tapi saya tak tahu .

Seronok lahhh tengok some people yang speaking dengan rasa yakin dirinya.. aku pulak dok tersipu sipu malu nak speaking. bukan malu apa. sebenarnya tak cukup ilmu dalam berbahasa inggeris. jeles ! itu yang terjadi. nak jugak cakap omputih dengan yakin diri macam sesetengah orang tu. pehh syok nye :)

penting lahh sekarang bahasa inggeris. nak minta kerja. spm kau teruk tapi kalau BI kau ok. serius.insyaAllah kau dapat. macam aku lah tuuu. SPM ntah pape jee. nasib je BI aku ok ^^. dapat lah kerja dekat sini. nak ambil kursus BI xde kawan. nak mantopp kan lagi BI. nak speaking BI dengan kawan kawan. dengan family. dengan tersayang. dengan semua orang. SERONOKKK. belajar bahasa asing sangat seronok kalau kau pandai nikmatinya, cewwahhh.

kursus BI ada je melambak. hati ni je tak melambak nak pergi . siapa nak masuk kursus BI tu ajak lah aku ye. sekitar kl je ok. hee~

tadi masuk bilik boss. boss cakap nak speaking je dengan aku. tiada lagi bahasa bahasa melayu dengan aku. haiyaaa bos ! give me some more time lahh.. cakap yes no I terel lahhh . bole ye boss ^^, hee~

aku nak speaking yang mantopp punyerr. bukan brokenn. baru orang pandang tinggi. walaupun aku dah memang tinggi. nak lagi tinggi. itu semua nama nye ilmu.. cari ilmu sampai ketua. dan manfaatkan. dapat pahala lagi tu. 2 in 1 tau tak. bagi kelebihan kat kau didunia juga di 'sana'

so u'olls kalau tiada kawan nak pergi kursus BI bole ajak aku. sebab aku bole jadi kawan korang. hee~  aku baik sopan santun lemah lembut tau. *tangan di dada mata keatas. HAHAH.


p/s: aku bole menjadi seorang kawan yang sangat sangat baik buat kau. tapi jangan lupa. aku juga bole jadi musuh kau yang paling kejam sekali.. pssstt. aku tak tahu apa aku cakap -.-

No comments: