The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Friday, July 8, 2011

One Day With Loved One

hai hai !! rindu rindu . dekat siapa ?? ^^ haha

semalam satu hari suntuk aku tak online kann. sebab aku pergi melaka dengan member member semua. jangan nak semua sangat lah kan . tiga orang je pon. yes tiga orang. :)

going to malacca for taking spm certificate. wootwoot ^^ *ckp bi konon =p .semalam jadual kitaorang simple.takde buat ape pon. sekejap je pon pergi sekolah. dalam 10minit je pon. haiyaaa.membazir kan duit semata mata ambil sijil tu dekat melaka then alek kl balek.

sangat seronok.lyelah selepas dua tahun kot tak jumpa member. rinduuu weii. aku sayng weii at korang. *cop sorg je pon jmpa member.HAHAH.lagi sorang tu senior aku.merangkap future aku lagi 20 tahun =.=  

sayang gilak sama kau dua orang. lebih lebih lagi kamu lah 'orang tua' HAHA. sory eaa..

gambar yang amek semalam dekat camera kak cik. nanti dia dah masukkan kat fb.aku masuk kan lam belog pulak ok. bia korang tau sapa 'orang tua' tu. hee~

entah kapan lagi mahu berjumpa ya sayang sayang ku -.- serius aku dah rindu korang.

next time jumpa lagi. terutama pada kamu 'orang tua' :) *sanggup ke tunggu tahun depan baru nak jumpa ? mesti tak sanggup kan -.-  raya nanti bole takk datang rumah wahai sayang ku. sebab dah rindu.HAHAHA

whatever it is, one day with both of you. farhana and mahzuz . make make day full of happiness. hee~ kononnn..

pesanan untuk kak cik. kau ni penyabar gila kan... tunggu dia. teruskan lah sikap penyabar kau.kalau aku kat tempat kau.serius aku dah merajuk.HAHAH

pesanan untuk awak mahzuz sayang :  entah ^^ thanks for everything kot.. awk sgt2 bertanggungjawab menjaga kitaorang time dekat melaka. thanks a lot. lastly iloveyou .

for readers thanks baca belog merepek ni . do support me ok.

2 comments:

atok kachak said...

haha. comel. bye

Elly Othman said...

comel ? haha.thanks :)

*apa yg comel atok kacak ?