The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Wednesday, March 9, 2011

senyum !

 ''i like ur smiling'' ''keep smiling ok'' ''manis nye senyum'' ''jangan berhenti senyum tau'' 

sumpah tergelak aku dengar sume ayat2 nie.. mane tak nye ak gelak..kena tegur macam tu dgn bos kot ! segan lh sye ^_^ hahah .. rasenye pertama kali kot org tegur betul2 depan ak n berterusan tegur ak sebab senyuman ak.. yang memang tak penah lekang dr bibir.. =) bukan niat membangga diri tapi sekadar nak inform dgn senyuman org akn ramah ngan kite..xdelah org kate kite nie menyombong kn..



SENYUMAN yg memang tak pernah dibuat2..serius ! ak suke senyum sekarang nie.. even hati ak saket macam mane pon.. ak puas bila ak senyum..hilang semua problem ak.. tp org kate senyum selalu t ada org perasan.. hope xde sape yg tersangkut lh..:) hahah


Senyum kan satu sedekah..amalkan selalu.. tenteram hati kamu..BUT. ikhlas kan hati bile senyum ok..




 SENYUM KAN TAK PERLU BAYAR ! SO SENYUM JELAH..APA SUSAH ? HEHE

2 comments:

M A Y R A said...

senyuman awak memang cantik sayang :D

Elly Othman said...

thank you darling :)