The Owner

I am a daughter, a sister, a niece, a cousin, a friend. I am a partner, a worker, a young girl and a grown woman. I am scared and confident, terrified and excited. I am caring and loving. I am shy and friendly. I am hardworking and determined, but a little scared on the inside. I pray to Allah and cry my tears. I smile on the outside, while im dying on the inside. one more thing I do believe in what they say a 'TRUE LOVE'. -Elly-

Followers

Monday, February 21, 2011

HAPPY BIRTHDAY SAYANG ♥ !

ok ! hari ini birthday sahabat ak !
ZULAIKHA AFIFAH .. 
hehe happy birthday sayang.. syukur kan sebab ko masih hidup sampai umur 19 tahun..agy tua dari kitaorang :) patotnye lagi matang..HAHAH. its ok sayang.. mcm ne pon pangai ko yg gabra nak mati tu kitorang tetap syang ko.. SERIUS ! sayang giler babe :)

ak doakan ko moga panjang umur,murah rezeki, sukses lam hidup.moga apa yg ko impikan akan tercapai insyaAllah..pahtu moga HUBUNGAN  ko dengan ABANG ACCOUNT akan bahagia OK ! hahaha.

one more thng lekha ku sayang =) dlm hidup ni mmg banyak sangat dugaan.. tuhan bg kite ujian tu sbb tuhan tau setiap kemampuan hambaNya,sebb tu Dia uji kite..Dia uji kite nak tgk kite akn igt Dia or tak lau kite dlm kesusahan..so whatever happen..ingat Dia ok sayang..Dia je yang PALING SAYANG KITA PALING FAHAM KITE,hamba Dia...jangan tinggal solat. jangan sesekali lupekan Dia.. bersyukur dgn apa yg Allah dh bg kite.. ingat tau pesan ak !

Lekha, hidup takkan selalunye mudah..bukan mudah mcm kite bace ABC or 123.. kdg2 susah dia mcm ACCCOUNT yg ko pening kn sgt..HAHHA. so kna byk usaha..byk mohon pada YG DIATAS tu..sabar..jgn give up ok sayang.. 

actualy ak tulis ni untuk peringatan kite bersama..ntah tibe2 lak..haha..buang tabiat sikit :) *rasa mcm banyak je :P haha .ok lekha! HB ok..JANGAN NAKAL2.. AWAK TU DH BESAR.. MATANG SIKIT YE :)
sayang ko giler banyak ! :*

p/s : hadiah takde..ko dtg kl ak bg :) jge diri ok !

2 comments:

❤zulaikha.afifah❤ said...

sayang i love u so muchosss !!! hahaha :)

Suhaili Othman said...

hehehe.. i love u too lh yunk !! heheheh